Thursday, January 5, 2012

Byebye Blondie, Hello Reddieee.






HI EVERY DA BIII. I OFFICIALLY SAID BYE BYE TO MY BLONDE HAIR BECAUSE IT TURNS YELLOW AND UGLY. ><

So I used Liese's Cassis Berry! 

SOOOO... What do you think?! Hehehhee.

I went shopping spree earlier! And I will be blogging about all the stuffs I bought soon! Hehehe see you again! :D

24 comments:

  1. omg i am in love ♡♡♡ so cute the red!!! looks good on you~ i think you match it well <3

    xoxo tifuani

    ReplyDelete
  2. you look great as a redhead too :3 i was planing to dye my hair red too (and also get a new haircut) :D

    ReplyDelete
  3. Pretty colour, it really suites you ♥

    ReplyDelete
  4. That color suits you SO well hun <3 i love it

    ReplyDelete
  5. I love your hair!
    This color is soo pretty!
    cant wait to see what you bought!

    ReplyDelete
  6. oooh your new hair looks great! I wish I could pull off red!

    ReplyDelete
  7. red hair suits you soooooo damn well <3<3 *w*

    ReplyDelete
  8. Red is also a really pretty color :]
    The redder the hair the harder it is to maintain!
    Red is the hardest color to keep pretty (I would know -_____-) lol
    Looks lovely though<3

    ReplyDelete
  9. I love that hair color! And you look great in the photos :)
    I wanted to do my hair that color, but I already touched up my roots haha

    from your new follower,
    tht-christina.blogspot.com ^^

    ReplyDelete
  10. Congratz on turning red C:
    Red also suits you so well!
    I really want to dye my hair now orz hehe~

    ReplyDelete
  11. so pretty! it really suits you! :)

    ReplyDelete
  12. I love your hair color it is so pretty!

    ReplyDelete
  13. Happy 2012! I like those fashion glasses either!

    ReplyDelete
  14. love red hair!! It sucks that mine washed out >.< must redye again! I wonder how yours will look when it washes out~

    ReplyDelete
  15. omO! so pretty!! be it blonde or red..both color looks fab on you...But I'm loving your new hair color...so chic'...^_^~

    ReplyDelete
  16. I love that colour! Can't wait to see your shopping posts! :D

    http://www.dear-diary.dawnelia.com/

    ReplyDelete
  17. Looove it! I think you just have one of those faces where you can pull off any colour!

    ReplyDelete
  18. OMG !!likeee so muchh ~ ♥
    red is nice choose :)

    ReplyDelete
  19. you look good in red hair too! You're too pretty *W*

    ReplyDelete

I would love to receive comments! And would read every one of them! Any questions you could ask me through formspring!